GAVEN TIL DEM DU ØNSKER AT GLÆDE - HURTIG LEVERING TIL PRIVATADRESSE PÅ 1-4 DAGE, OGSÅ I WEEKENDEN

Returnering

RETURNERING

Hos EnKaerligHilsen.dk har du 14 dages returret gældende fra den dag du afhenter pakken. Det samme gør sig gældende ved levering af gaver

Returner til EnKaerligHilsen.dk . Hvis du ønsker at sende retur, skal du sende en mail til kontakt@enkaerlighilsen.dk, hvor du beskriver, hvad der skal ske med pakken. Derefter sendes pakken til enkaerlighilsen.dk.

Hvis du ønsker at ombytte eller returnere en vare, skal denne være i original emballage, varen må ikke have tegn på slitage eller skader. Derudover SKAL der være original emballage på produkterne eller mærker på produktet, da vi ellers ikke kan sælge varen til ny modtager.

Når du vil sende en vare retur skal du:

1. Pakke varen i sin originale emballage.

2. Pakke varen forsvarligt ind, så den ikke beskadiges under transport

3. Skriv gerne på følgesedlen, hvad der skal ske med pakken.

Varen skal sendes til: En Kærlig Hilsen Aps Asylgade 7, 1-3 5000 Odense C

Modtager står selv for de udgifter der er forbundet med returnering.

Har ovenstående ikke svaret på det du søger, så er du selvfølgelig meget velkommen til at sende en mail til kontakt@enkaerlighilsen.dk

Hvordan får jeg mine penge retur? Når vi har modtaget din vare, får du en mail med godkendelse af returneringen. Vi overfører købsbeløbet tilbage til den konto, varen er købt med. Det er desværre ikke muligt at få overført returbeløbet til en anden konto. Er din vare i stykker, eller har du spørgsmål vedr. returnering, reklamation eller noget tredje, skal du kontakte os via kontakt@enkaerlighilsen.dk

Hvordan reklamerer jeg over en vare? Du kan reklamere over en defekt eller beskadiget vare. Reklameringen skal indeholde en beskrivelse af fejlen samt et billede af denne. Når du vil reklamere over en vare og sende den retur skal du 1. Pakke varen i sin originale emballage. 2. Pakke varen forsvarligt ind, så den ikke beskadiges yderligere under transport 3. Vedlægge en seddel hvor du beskriver, hvad du ønsker der skal ske med varen.

Omhandler reklamationen en fragtskade, skal reklameringen foretages 9 dage efter varen er leveret. Reklamationen skal indeholde et billede af den beskadiget vare, et billede af pakke-mærket fra pakken og et billede af kassens beskyttende indhold. Alle reklamationer skal sendes til kontakt@enkaerlighilsen.dk

Hvordan får jeg mine penge retur? Når vi har modtaget din vare, får du en mail med godkendelse af returneringen. Vi overfører købsbeløbet tilbage til den konto, varen er købt med. Det er desværre ikke muligt at få overført returbeløbet til en anden konto.