GAVEN TIL DEM DU ØNSKER AT GLÆDE - HURTIG LEVERING TIL PRIVATADRESSE PÅ 1-4 DAGE, OGSÅ I WEEKENDEN

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

En Kærlig Hilsen Aps Asylgade 7, 1.-3 5000 Odense C CVR nr.: 42024651 E-mail: kontakt@enkaerlighilsen.dk

Priser

Hos En Kærlig Hilsen Aps tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages samtidig forbehold for udsolgte varer.

BETALING

En Kærlig Hilsen modtager betaling med VISA-Dankort, DANKORT, VISA, VISA Electron, MobilePay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

LEVERING

Vi sender altid dine vare i løbet af 1-4 dage med DAO, medmindre andet er angivet på den enkelte vare. Vi sender til privatadresser i hele Danmark. Fragtpriser fra 39 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen medmindre andet er aftalt. Vi leverer ikke til udlandet (gælder også Færøerne og Grønland). OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice. Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-4 dage efter bestillingen. For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. En Kærlig Hilsen Aps vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside. Modtager du en skadet varer, skal du kontakte os seneste 3 dage efter modtagelsen.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til: En Kærlig Hilsen Aps Asylgade 7, 1.-3 5000 Odense C Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Refusion

Hvis du ønsker at få pengene retur, så vil pengene blive indsat på det kort, der er anvendt ved bestilling.

Returret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag; – Hvor du modtager ordren. – Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange. – Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer, der består af flere partier/dele. – Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@enkaerlighilsen.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du sende en mail til kontakt@enkaerlighilsen.dk. Fortæl os deri, om du ønsker at ombytte eller retunere varen. Send derefter varen til: En Kærlig Hilsen Aps Asylgade 7, 1.-3 5000 Odense C

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten: – Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg. – Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen. – Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering. – Varer, hvor plomberingen er brudt. – Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført. – Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret. – Aviser, tidsskrifter eller magasiner dog undtaget abonnementsaftaler for sådanne publikationer. – Aftaler indgået på offentlig auktion. – Varer, der forringes eller forældes hurtigt.

Overholdelse af den danske lovgivning om salg af alkohol og spiritus

Eftersom der gælder helt særlige regler for salg af alkohol og spiritus i Danmark beder vi dig derfor om at være opmærksom på dette:

  • Personer mellem 16-18 år må købe vin, alkohol m.m. op til 16,5%
  • Personer under 18 år må ikke købe spiritus og stærkere alkohol (vodka, gin, m.m.) over 16,5%